BodyCombat & Biomys

Igår blev det ett BodyCombat pass med syster och Anna.
Det var riktigt roligt, fast kanske inte direkt min stil när det gäller träning. 
Jag kör hellre på med typ Zumba eller dans, då det verkar mer effektivt för kroppen,
tränar hela kroppen och tränar upp konditionen dessutom.
BodyCombat var mer styrka, i exempelvis slag och sparkar. 
Men roligt iallafall.

Efter det följde syrran med hem och vi grillade lite.
Massa mys :)

Idag håller grabbarna på med fortsättningen av verandan,
jäklar så snyggt det kommer bli när det är klart!

Senare ikväll blir det bio med mitt hjärta.
Fast & Furious 5. 

Är det bara jag som tycker att Vin Diesel är så jävla snygg?
Har samlat på mig typ alla filmer han är med i,
sådana där man knappt ser filmen utan mest sitter o dreglar..


Kommentarer
Postat av: Elin

ja dom är ganska söta fina :)

Hahah ja visst är man söt när man är mindre x)

2011-05-15 @ 17:59:45
URL: http://xoxoelin.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com

Bilder i headern från weheartit.com


RSS 2.0
Ladda ner en gratis bloggdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!