En underbar känsla!

Kom hem från den läskiga (för mig) och spännande hajken i fredags.
Har varit så slut i både fredags och lördags att det inte blivit något bloggande.

Hursomhelst,
så kanske ni anar att jag överlevde. 
Lyckades sova kvar båda nätterna och dessutom utan någon medicin som hjälp.
Måste erkänna att jag känner mig mäktigt stolt över mig själv!
Det är en underbar och fantastisk känsla som jag hoppas att jag kommer hålla fast vid!

Hur detta sedan har hjälpt mig till att faktiskt förstå att jag klarar av saker
och motivera mig till annat är bara ett superstort plus!

Har sen dess inte tänkt tanken att "Detta klarar jag inte!" när det gäller
andra jobbiga, eller mindre roliga, saker. 

I fredags när jag var så oerhört trött och tömd på energi lagade hjärtat mat åt oss.
Kyckling och ris med thai-curry sås, smaskens!
Resten av helgen har spenderats på att äta onyttigt goda saker och mysa framför filmer. 
En riktigt lyckad helg!

Satte igång med lite plugg för några timmar sedan och blev precis klar med plugget inför provet imorgon.
Tror definitivt att jag klarar det (där har vi det igen, lite extra självförtroende!).

Bjuder på en gammal bild så länge.
Jag och min fantastiska, underbara, stöttande fästman! :) <3


Kommentarer
Postat av: Elin

texten är från Miley Cyrus - When I look at you .Jätte fin låt faktiskt :)

2011-05-22 @ 23:01:19
URL: http://xoxoelin.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com

Bilder i headern från weheartit.com


RSS 2.0
Ladda ner en gratis bloggdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!