Städning

Vaknade sent idag men så går det när man somnar klockan tre på natten och bestämmer sig för att ta en kvällsdusch med hjärtat klockan två på natten.

Började iallafall städa när jag vaknade men dammsugaren ville inte riktigt och bestämde sig för att lägga av halvvägs in i städningen. Tog fram den gamla dammsugaren för att se om den var mer villig men icke. Äsch, då la jag ner. Sovrummet hann iallafall städas så det var jag nöjd med.

Sitter just nu och dricker kaffe framför tvn. Mitt älskade kaffe, finns det någonting bättre?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com

Bilder i headern från weheartit.com


RSS 2.0
Ladda ner en gratis bloggdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!