En lista

I brist på annat att skriva får man väl söka runt på nätet och hitta en rolig lista att svara på!

Namn:
Denise Sjöberg. Heter Lydia och Regina i mellannamn.

Ålder: 20år

Längd: 1.67 ungefär

Skostorlek: 38-39

Född: Örebro

Bor: Örebro

Gör just nu: Är för tillfället arbetslös. Spenderar dagarna med att söka jobb, sköta hemmet och kika runt på internet.

Vad är du rädd för: Spindlar (fast det börjar bli bättre), att dö, eller att nån mer av mina nära&kära ska dö snart.

Vad är du mest nöjd med hos dig själv: Att jag lyckas ha en positiv attityd och livssyn trots mina motgångar.

Det roligaste jobbet du haft: Hittills (har ju inte hunnit jobba mycket) så var det nog mitt första arbete som säljkonsulent. Arbetskamraterna och chefen var underbara!

När tog du ditt körkort: Det har jag inte tagit än. Men det kommer så småningom.

När grät du senast: Det var nog några veckor sedan (1månad?).

När skrattade du senast: För några timmar sedan när storasyster var här. Hon är en kul tjej ;)

Vem åkte du bil med sist: Styvfar för några dagar sedan när jag köpte en ny dator.

Vad köpte du när du drog ditt kort senast? Köpte ciggaretter och en Powerrade.

Vem åt du mat med sist: Daniel och styvfar.

Vem sov du hos sist: Senast jag sov borta var i föräldrarnas husvagn.

Vem sov hos dig sist: Alexander, när han var på besök från Skåne :)

Vad var du rädd för när du var liten: Hmm... ingen aning. Säkert någonting löjligt.

Vad ville du, som liten, bli när du blev stor: Författare och artist.

Hur många gånger har du besökt ett sjukhus när du själv varit patient: Alldeles för många gånger tycker jag.

Värsta smärtan du råkat ut för: Det måste nog ha varit smärtan från blindtarmen innan jag åkte in och opererade bort den. Eller någon gång under alla urinvägsinfektioner..

Något som gjort dig riktigt glad i ditt liv: Massor! Mest glad är jag över min familj och min fantastiska fästman! <3

Något som gjort dig riktigt förbannad: Det finns en massa saker, dessutom ganska personliga saker som jag inte vill nämna här.

Dold talang: Jag tror inte riktigt jag har någon ;)

Vad finns oftast i din handväska: Plånbok, mobil, cerat, hörlurar, massa papper.

Har du någonsin tagit eller provat droger: Ja tyvärr.

Har du piercing eller tatuering: Yes. Piercing i ögonbrynet (förutom öronen) och två tatueringar.

Vilket är ditt favoritplagg: Just nu är det nog mina svarta lack-leggings. Funkar till allt!

Sämsta egenskap: Jag skjuter lätt upp saker. Gärna till sista minuten om det är möjligt.

Ord du använder för mycket: Helt sjukt! och Fan!. Det är nog så jag beskriver det mesta, haha.

Vem litar du mest på i hela världen: Min familj!

Hur många barn vill du ha när du blir stor: Helst två. Kanske tre. Men om Daniel får bestämma så är det väl fem! ;) (Jag har redan gjort klart för honom att han får föda fram hälften själv isåfall!)

Favoritgodis: Laktris. Turkisk peppar!

Vem ser du upp till: Jag älskar Mia Skäringer! En rolig kvinna som har distans, bjuder på sig själv och är väldigt analytisk och modig!


Kommentarer
Postat av: elin

super härlig lista, snor den ev, av dig ! :)

2012-08-08 @ 23:30:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com

Bilder i headern från weheartit.com


RSS 2.0
Ladda ner en gratis bloggdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!