Födelsedagspresent till hjärtat ♥

Idag har jag ordnat med hjärtats födelsedagspresent då han fyller 26år den 23augusti.
Jag tycker alltid att det är så svårt med presenter,
man vet aldrig vad man ska ge bort och man hoppas bara att mottagaren blir glad,
men i år så tror jag att han blir riktigt nöjd.
Det har han ju visserligen alltid blivit men jag tror att detta är något lite värdefullare för honom. 

Han, är för övrigt, en mästare på presenter.
Varenda år har jag fått någonting som jag inte ens kommit på själv att jag vill ha,
men när jag väl får det så blir jag överlycklig och jag kan aldrig aldrig aldrig
gissa mig till vad det är.

När jag köper någonting till honom så vet han nästan direkt vad det blir för något,
men det kanske beror på att jag ALLTID köper det han säger att han vill ha
för att min fantasi suger lite och jag är för rädd för att köpa någonting som han inte kommer
tycka om. Det vill man ju inte. 

Nej men i år så blir det någonting speciellt iallafall,
och som sagt - Jag hoppas verkligen att han blir nöjd!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com

Bilder i headern från weheartit.com


RSS 2.0
Ladda ner en gratis bloggdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!