Hemma igen

Jag har försökt bloggat via mobil-appen i över en timme nu men det vill inte fungera så detta får bli ett
tråkigt inlägg utan bilder.

Nu är vi iallafall hemma i Örebro igen och har hunnit landa lite. Efter att vi packat ur bilen satte vi igång en maskin med tvätt. Det behövdes verkligen för våra kläder är fulla i båda kräft-spad och fiskblod!
Efter det tog jag och Daniel en välbehövd och skön dusch. 

Daniel var riktigt trött när vi kom hem så han somnade nyss framför Harry Potter filmen som går
på tv just nu. Min sötnöt ;)

Han var ute och fiskade tidigt imorse och fick med sig en fin gädda hem som vi tänkte tillaga nästa helg.
Vi har själva aldrig ätit gädda och bland de vi känner som har det så är det väldigt delade meningar om smaken.
Vi får väl se vad vi tycker.

Vi fick dessutom 9,5kg i kräftburarna i helgen så det blev kräft-middag i lördags. Mums!

Nu kom lillasyster precis hit så jag ska umgås med henne en stund innan hon åker. 

Kramar!

Kommentarer
Postat av: Rebecca

hehe skönt att va hemma ;)

2012-08-12 @ 18:56:27
URL: http://rebeckhaam.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com

Bilder i headern från weheartit.com


RSS 2.0
Ladda ner en gratis bloggdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!