39graders feber

Inte undra på att jag mådde dåligt igår, nästan 39graders feber gör väl vem som helst vek?!

Somnade väldigt tidigt men hade feberdrömmar hela natten så när jag gick upp imorse klockan halv fem så kände jag mig snurrig och vimsig. Som att vandra i en dimma ungefär. Märkte att jag fortfarande hade samma feber så det var bara att sjukanmäla sig och försöka somna om.

Det värsta är att det är så jäkla dålig tajming! Andra veckan på nya jobbet och jag blir sjuk!! En sjuksköterska ringde upp mig och hon tror att det är magsjuka på g. Jag blev ordinerad att dricka mycket och äta försiktigt för att inte börja kräkas också. Helt perfekt! :(

Tyvärr kan man inte styra över sånt här och när jag väl får återgå till arbetet ska jag ge järnet!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com

Bilder i headern från weheartit.com


RSS 2.0
Ladda ner en gratis bloggdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!