Helt slut

Idag är jag helt slut efter en hård dag på jobbet. Jag har haft feber hela dagen och varit illamående så trots att arbetet inte var 100%-igt idag så är jag grymt nöjd över att jag härdade ut och tog mig igenom hela dagen.

Febern verkar fortfarande inte vilja gå ner så jag försöker kurera mig med kaffe för att inte se ut som en zombie och snart blir det nog en alvedon och ett kallt(!) bad i hopp om att jag ska kyla ner mig lite och få ner febern.

Jag har definitivt inte råd att bli sjuk nu redan andra veckan på jobbet! Daniel är sjuk han med och jag tjatade på han hela helgen om att han skulle hålla sig undan så jag inte smittas men det gick ju bra..

Nej, vidare mot badet och kanske en film nudå..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com

Bilder i headern från weheartit.com


RSS 2.0
Ladda ner en gratis bloggdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!