Huddoktorn

Gick upp tidigt tidigt idag för att fixa mig och åka iväg till huddoktorn men väl uppe, när jag var redo att åka iväg, bestämde jag mig för att dubbelkolla vilken tid jag skulle vara där och det var ju tur det! Hade tagit fel på en timme så det var bara att sätta sig och ta en kopp kaffe i lugn och ro och vänta ytterligare en timme!

Förhoppningsvis får jag med mig "licensen" och de papper jag behöver för att hämta ut min nya hudmedicin. Hoppas verkligen att den fungerar bra och att jag slipper alla hemska biverkningar!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com

Bilder i headern från weheartit.com


RSS 2.0
Ladda ner en gratis bloggdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!