Kärlek ♥

I fredags firade vi tre år och tio månader tillsammans. 
I snart fyra år har du funnits i mitt liv och dessa fyra år 
har varit fyllda med kärlek, sorg, skratt, tårar, glädje, bråk och allt annat
som hör till i ett förhållande. 
Jag trodde aldrig att jag någonsin skulle hitta någon som får mig så lycklig och 
som jag kan vara så bekväm med. 

När jag tänker på min framtid så har du alltid funnit med i den.
Jag skulle inte kunna tänka mig en framtid utan dig,
du ÄR min framtid.

Älskar dig mer än ord kan beskriva,
och för var dag som går älskar jag dig bara mer och mer,
trots att det känns omöjligt att kunna älska dig mer än vad jag redan gör idag
så vet jag att jag älskar dig ännu mer imorgon.

Knasboll 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com

Bilder i headern från weheartit.com


RSS 2.0
Ladda ner en gratis bloggdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!