En lång dag

Idag har det varit en lång dag. Det känns som att jag har flängt runt hit och dit hela dagen.

Vi började morgonen med att äta frukost och efter det åkte vi upp på stan för att ta en glass i solen och lämna Alexander vid bussen. Det känns riktigt tråkigt att han åkte hem idag. Vi har haft riktigt roligt den här veckan och vi kommer sakna honom!

Efter det drog jag och Daniel till arbetsförmedlingen för att han skulle ha en ny handlingsplan. Väntetiden var en timme! Trist men det gav oss tid att leta lite jobb medan vi väntade.

När vi var klara där mötte vi mamma och mormor på stan och gick till guldfynd för att byta min nya ring (som jag för övrigt glömt lägga upp bild på här i bloggen men det kommer!) till en mindre storlek. Det fanns bara en i den mindre storleken i en annan guldfynd-affär så de skulle skicka efter den så jag får hämta ut den på torsdag.

När det var avklarat åkte vi hem och fikade med mormor innan vi skjutsade hem henne och drog till Bauhaus för att köpa nya golvlister till vardagsrummet (för att vår nya robot-dammsugare ska gå lite smidigare). Hittade för övrigt mitt dröm-badkar där. Kostar bara runt 50.000kr - Någon vänlig själ där ute som vill göra mig lycklig? ;)

Efter det blev det Ö&B, sen XXL-affären där mamma tvingade mig att köpa en ny regn/vind-jacka. Fick en chock när priset stod på 1199:- men lugnades av att den var på super-rea för 300:- (som hittat!).

Nu kom vi precis hem och jag ska slappa framför tvn. Att springa i affärer i flera timmar är tröttsamt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com

Bilder i headern från weheartit.com


RSS 2.0
Ladda ner en gratis bloggdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!