Idag är ingen vanlig dag..

..för idag är det min födelsedag!
Grattis till mig själv ;)

Igår blev det lite tidigt födelsedagsfirande. Jag fick smörgåstårta till frukost av familjen och en tidig födelsedagspresent av mamma och Magnus.

Efter det släpade älskling upp mig på stan där vi först tog en fika hos mormor med mina systrar och sen bjöd han mig på Kinaresturang där jag också fick en fin födelsedagspresent. Vi skulle på bio några timmar senare men vår planering var inte den bästa så vi skulle få vänta ett tag mellan middagen och bion, men då tyckte sötnöten att vi kunde dra ut på tiden på resturangen genom att äta med pinnar. Inte så lyckat för min del då det var några år sedan men för Daniel gick det bättre ;)

Bion blev "SnowWhite and the huntsmen". Förvånansvärt bra faktiskt, både "Thor" och "styvmodern" är ju riktigt bra skådespelare!

Vi kom hem kl 12 på kvällen och då tände vi några ljus och hade det mysigt eftersom jag precis efter tolvslaget plötsligt var "vuxen" ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com

Bilder i headern från weheartit.com


RSS 2.0
Ladda ner en gratis bloggdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!