Rainy days

Vaknade upp till regnet idag, inte världens finaste väder med andra ord men regniga dagar är samtidigt mysdagar som vi här hemma spenderar framför några filmer. Just nu ser vi på Constantin och efter det blir det väl ytterligare några filmer kan jag tänka mig.

Igår ringde jag till vårdcentralen och krävde att alla mina UVI ska utredas. En UVI i månaden är fanimig inte normalt och det är helt sanslöst att de skickar hem en direkt med antibiotika utan utredning! Fick brev idag om att jag fått tid den 29e och då hoppas jag att de löser det här så jag får ett slut på allt! Orkar inte med det här mer, man blir ju mer eller mindre förlamad och orkar inte med allt annat i livet som måste skötas. Nu är jag väl mer eller mindre härdad och klarar av att leva normalt iallafall trots smärtan men det är inte kul..

Upptäckte förresten igår också att min hudmedicin har gett oerhört bra resultat hittills! Är riktigt nöjd med resultatet än så länge och jag har ändå flera månader kvar på behandlingen så jag kan knappt föreställa mig hur nöjd jag kommer vara när jag är klar!! GLAD TJEJ De lux!!

Nu återgår vi till filmtittandet.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com

Bilder i headern från weheartit.com


RSS 2.0
Ladda ner en gratis bloggdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!