I threw a wish in the well

Idag hade jag massvis med planer. 
Jag skulle till apoteket och hämta ut mediciner, åka upp på stan och göra andra
ärenden och äta en glass i solen med min älskade. Jag skulle fixa naglar, hår
och vara ganska så produktiv. 

Allt ändrades när jag vaknade till ett fult molningt väder och värre blev det när det började regna. 
Låt oss säga som så att ingenting som skulle göras har blivit av och istället har jag underhållt mig med
musik, krönikor och matlagning. 
Allt annat får vänta tills imorgon. 

Imorgon blir det också dags att besöka läkarna för en utredning av mina UVI. 
Jag tror dock att jag kommit på orsakerna själv men det är lika bra att gå dit imorgon
iallafall. Då kan jag lika gärna passa på att besöka apoteket och om vädret är bättre imorgon
så blir det alla ärenden på stan och glassen i solen då också. 

Just nu sitter jag och längtar ihjäl mig tills på torsdag då jag får ett besked som minst sagt
kommer förändra mitt liv - till det bättre. 
Jag vill, jag vill, jag vill och jag hoppas, hoppas, hoppas. 
Jag vet dock att det är en mycket mycket liten chans att jag får det besked jag hoppas på
men man får inte förlora hoppet iallafall. 
Blir det inte som jag vill nu så försöker jag igen nästa år. 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com

Bilder i headern från weheartit.com


RSS 2.0
Ladda ner en gratis bloggdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!