Nå min fulla potential


Jag kom precis hem från ett "utvecklingssamtal" på skolan
och det var verkligen "an eye-opening experience"
Vi pratade om min skolsituation och hur den ser ut nu,
som det är nu så trivs jag verkligen inte.
Jag har så mycket mer potential än jag visar,
och det är fanimej dax för mig att börja visa det!
Jag har väldigt bra betyg men jag kan få bättre,
det gäller bara att satsa lite mer än jag gör nu.

Jag måste verkligen börja ta tag i skolan
och livet i övrigt också.
Det funkar inte längre att slappa & låta allt sköta sig själv
för det gör inte alltid det och då sitter man där mitt i skiten.

Jag måste omringa mig med människor som tar fram det bästa 
i mig, jag behöver mer press & struktur i min vardag & i skolan. 
Jag klarar mig alltid bäst när jag är pressad
och det är då jag når min fulla potential. 

From now on,
Im gonna rock! ^^,



Kommentarer
Postat av: Elin

Då får vi hålla tummarna för att du ska lyckas!"!!

Själv så tänker jag också börja plugga mer för det är fan dax att börja göra det nu xD

2010-04-29 @ 16:32:00
URL: http://xoxoelin.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com

Bilder i headern från weheartit.com


RSS 2.0
Ladda ner en gratis bloggdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!