♥ I miss you Daddy



"I try daddy but it hurts.."
"Maybe someday I can visit you in heaven, ok?" 

Jag älskar den här låten,
inte bara för att låten är bra & för att flickan som pratar är så söt. 
Utan för att den påminner mig om min egen pappa som gick bort 
för nästan 6år sedan

[
2004-09-09 ]
Det var den jobbigaste och mest smärtsamma tid i mitt liv
och det är någonting som alltid kommer påverka mig
Det var jobbigt att höra om alla kompisar som umgicks med sina pappor
och jul, födelsedagar och andra traditioner har aldrig blivit detsamma
som när han fanns. 
Två månader efter att han gick bort var det julafton
och ingenting kunde få mig på julstämning,
det ända jag kunde göra den dagen var att titta mot dörren
och vänta på att han skulle komma in genom den,
trots att jag visste att det aldrig skulle hända igen..
Att han ska finnas med när jag tar studenten, gifter mig, får barn
osv hade alltid varit en självklarhet för mig innan
och det var svårt för mig att acceptera alla stunder vi förlorade med varandra
och alla saker i mitt liv som han skulle missa. 
Att som 12åring mista sin far är en av de värsta sakerna jag kan tänka mig
och jag vågar inte ens tänka på hur min lillasyster som 9åring kunde förstå
att hon aldrig mer skulle få träffa honom igen.
Nu för tiden kan jag prata om honom utan att behöva må så dåligt 
& gråta efteråt
[
I know you don't like it when I cry ]
men för några år sedan hade det inte gått överhuvudtaget
Många säger att tiden läker alla sår,
men som en bra person sagt:
tiden läker ingen, det är kraften inom dig som läker sår
och det stämmer, det spelar ingen roll hur många dagar, månader eller år 
det går, det blir inte bättre om du inte tar tag i det,
går igenom det och VILL må bättre. 

Jag kommer alltid sakna dig

[
1960 - 2004 ]




Kommentarer
Postat av: Molly

Harry Potter-parken finns ännu inte officiellt. Utan den kommer att öppna nu under våren 2010, det har varit ett hemligt projekt, så det är inte så lustigt att du inte vetat om det ;)



Jo, det kan bli mycket spännande!

2010-03-09 @ 21:14:23
URL: http://molkan.se
Postat av: Anonym

Vet du... Han finns alltid med dig, genom dig och dina systrar och han finns alltid i era hjärtan så på det sättet kommer han vara med dig genom hela livet.



Kram Jennie

2010-03-12 @ 22:23:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com

Bilder i headern från weheartit.com


RSS 2.0
Ladda ner en gratis bloggdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!