Min mamma är en gris! + "Scarface"


Kom hem för inte alls så länge sen,
och möttes av denna kommentaren:
"Anonym om Nervös:
Hoppas inte det är en Mafia-spelare som du dödat du skall till.....då skulle jag vara nervös...LOL
Mvh Scarface"

Haha, skönaste kommentaren på länge måste jag säga ;)
Kul att folk från facebook [ och min mafia ] hittar hit och kommenterar dessutom, 
BIG UP! ;)

Det gick iallafall bra där borta,
trots att mitt dåliga lokalsinne ställde till det för mig
så att jag gick åt helt fel hål. 
Fick iallafall lite hjälp av förbipasseranden,
[ Jag måste sett ut som ett bortkommet barn eller något ]
Barnen var jätte snälla & jag tror inte det kommer bli några problem.
Yngsta dottern droppade bästa kommentaren:
"Min mamma är en gris!"
Ok, det lät lite lame nu men det var kul när man var där!

Känner lite ångest över att behöva gå upp klockan sju på en lördagsmorgon,
men vad gör man inte för att vara hjälpsam - [ LÄS: Få pengar ]

Möttes av en god middag när jag kom hem,
så nu är man mätt & belåten
och jävligt trött måste jag tillägga!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com

Bilder i headern från weheartit.com


RSS 2.0
Ladda ner en gratis bloggdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!