Ångest


Jag har en sån sjuk ångest just nu,
nästan nära till en panikångestattack
och allt pga massa jäkla plugg som måste bli klart. 
Pratade nyss med engelska läraren om American History X uppsatsen
och han sa att jag hade mycket kvar att göra,
troligtvis ska det vara klart på onsdag,
alltså blir det två dagar konstant pluggande om jag ens hinner klart..
Har dessutom ett stort hemprov att skriva som ska vara klart
tills på torsdag som jag hittills knappt börjat med. 

Ångest är nog den värsta känslan jag vet,
speciellt när det övergår i panikångestattacker
och jag känner att det är något som inte plugg/skola borde ge mig.
Det kanske är töntigt att få så stark ångest över plugg
men fan.. jag vet inte..

Jag känner mig stressad i hela kroppen
och vet inte riktigt vad jag ska ta mig till,
allt bara kastas på mina axlar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com

Bilder i headern från weheartit.com


RSS 2.0
Ladda ner en gratis bloggdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!