I'm low today

Idag är en av de dagarna då tankarna snurrar och känslorna tar över. 
Ingen vidare bra dag med andra ord.

Jag förstår inte varför jag inte bara pratar ut. 
Jag vet att det skulle vara det bästa just nu och att jag behöver prata ut.
Jag har inte på länge haft några svårigheter med att prata känslor med Dig,
men just nu, i detta läge och i denna situation, så går det inte.

Jag försöker, 
men kommer med bortförklaringar till mig själv om att det inte är rätt tid och plats
just nu. 

Dessutom,
hur ska jag kunna prata ut om mina känslor när jag ser hur sårad Du själv är.
När jag ser dig ledsen så lägger jag mina egna känslor åt sidan för att fokusera på Dig. 
Det är min svaghet.
Du är min svaghet. 

Jag har försökt och försökt att inte tänka på det som hänt. 
I hopp om att det bara ska försvinna.
I hopp om att jag inte ska inse att det faktiskt är sant.

Känslan påminner om när min pappa och morfar gick bort.
Jag spenderade all min tid och energi åt att inte tänka på det
eller prata om det för att om jag skulle prata om det och tänka på det
så skulle det bli verkligt.
Det skulle bli sanning.

Jag vill inte att detta ska vara sant..

Kommentarer
Postat av: Nina

Prata med mig <3

2011-06-01 @ 23:34:45
Postat av: Denise

Får väl ta och göra det då <3

2011-06-02 @ 13:41:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com

Bilder i headern från weheartit.com


RSS 2.0
Ladda ner en gratis bloggdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!