Det som skrämmer mig mest

Bloggen har inte varit särskilt aktiv den senaste tiden (har den ens någonsin varit det??). 
Jag har så mycket annat att fokusera på. Mig själv bland annat. Och så är det skola, student snart, mediciner, framtidsplaner med mera som tar upp min tid. 

När jag väl stannar upp och tänker så inser jag att jag oroar mig alldeles för mycket. Men attityden att det alltid löser sig på något sätt har aldrig funnits hos mig. Ska det ordna sig så får man fanimig ta tag i det och ordna det själv.
Framtiden skrämmer mig. På riktigt. 

"Dom säger att;
You can't run away from your past
Men det är okej för
I just wanna hide from the future

Hur jag än vrider och vänder,
kan jag aldrig veta vad som händer.
Och det är det,
som skrämmer mig mest"

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com

Bilder i headern från weheartit.com


RSS 2.0
Ladda ner en gratis bloggdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!