Shopping

Idag blev jag äntligen godkänt i Matte C-kursen efter alla timmars slit
som jag skrev om HÄR och HÄR.
Inte en enda minut till behöver jag lägga på Matte C och inte heller på annat skolarbete
för jag är helt jävla klar med varenda jävla grej! :D 
Wiiiiho!!

Belönade mig själv med lite shopping efter mitt hårda arbete.
Köpte denna byxdress i leopard


Samt denna lilla kavaj


(har ingen annan bild tyvärr)

Båda sakerna är köpta på H&M och byxdressen kostade 149:-
och kavajen 199:-
Billigt och bra!

Måste för övrigt säga att jag älskar byxdressen,
den kommer jag nog bo i hädan efter ^^,

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com

Bilder i headern från weheartit.com


RSS 2.0
Ladda ner en gratis bloggdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!