Bror

Min älskade bror. 
Idag skulle du ha fyllt 21år och det gör ont i mig när 
jag tänker på hur ung du var när du lämnade oss. 
Det finns så mycket som jag fortfarande ville säga dig,
det finns så många minnen som vi skulle ha upplevt tillsammans
men jag antar att ödet ville annat..

Du var en vacker person som alltid log,
helt klart en älskvärd människa tills den dagen du dog. 
Kunde inte fatta nyheten som vännen levererade - att jag inte skulle få se min bror igen, jag ville inte veta det.

Ibland vaknar jag ur drömmen där du finns med, helt kallsvettig och undrar varför togs du ifrån denna värld?
Alla som älskade, stöttade  och alltid fanns för dig, hade du glömt bort dom?

Vi ska minnas dig för den du var, som en bror, som en son - som en person som vi alla kände tyckte hade ett hjärta av guld.

Håll himlen vacker tills den dagen jag kommer, jag vet att du finns där, du måste ha blivit hjärtligt välkommen.
Så ikväll när jag kollar upp mot stjärnorna så vet jag att du finns där och ler ner mot mig, det är något jag är säker på.

Jag älskar dig,
Vila i frid kära bror



Jag har inga krafter kvar att gå och vägen den är brant,
står här längst ner vid backen och här börjar min egna kamp.


Kommentarer
Postat av: Olli

Nää fyfan vad jag tycker synd om dig. Mår du bättre nu? Jag kunde också få infall som dina ibland och må jätte illa under någon vecka sen gick det över. Innan jag blev gravid! Tusen tusen tack, Känns skönt att NÅGON faktiskt förstår haha!

2012-03-08 @ 19:11:36
URL: http://oliviaandreea.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com

Bilder i headern från weheartit.com


RSS 2.0
Ladda ner en gratis bloggdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!